Saturday 7 September 2013

random~

assalammualaikum......

Finallyyy....lame gile xupdate blog....malasssssss maalaasssss dan mallllaaaassssssss......
after 4 month menjadi tunangan manusie...hiuhiuhiu......life normal je.....mcm b4 tunang..... nothing special...just gelaran je bertuka....kawan2 masih seperti dulu....xde istilah setelah menjadi tunangan org ni...kite putus kawan...wahahha...ade ke org yg cennggituuu??hopefully,smpai aku kawen nnt, after kawen aku x di gelar kawan lupe kawan.... =)

Ghaseee pelik sgt kalo ade manusie yg leh bertuka perangai 360 darjah.....padahal sebelum kawen, kite la kawan yg paling baik ngn die....bak kate omputeh...best prengg 4 eber.....tup2....after kawen..... kite ni da xpandang da......sedihhh....dont know whyyy....maybe ade salah yg tersirat kite da wat kat die..... oke korang... cite ni xde kene mngene ngn yg idop atau mati okeh...just random story....

Ohhh yeeee......another 2 monthhh...my bff will get married.....yeahhhh!!!! happy for her.....and in Shaa Allah, i will be her pengapitt....untuk yang ke bpe kali daa aku jadi pengapitt..hihi..nevermind....anything for her... and berharap.....yang die xkan berubah after berkahwinn..... =D.....for uolsss my bff....nnt kalo aku da kawen.... maybe aku akan berubah...sebab kite da xleh hang outt mcm dulu....makan2...jenjalan together gether lg.... bcoz....aku kn dok jaoh dari koranggg...huk3....T____T
Selagi aku lom kawen........smpai aku da kawen.....korang2 kawan baik aku dunie akhirat...thanks for being my best frenssss forever....susah senang bersame same......tq korang...!! sayang korang ketat3!! hihihihi 

cik kona...ebin....asura....@ my e-day

time ni best gilee....happening!!!

we're bff...... mmuaahh33!!

i think dis is de best picca...hihihi...



lassttttttttttttttttt sekaliiiiiii...........   =DD

@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@


=DDDDDDDD
 
sebenarnya saye tunang die...hik3....

papai.......!!!!!!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment