Sunday 21 August 2011

i'll always with u.....

Tanggal 18 Ogos 2011 bersamaan 18 Ramadhan 1432H....
Sgt mngejutkn dgn berita pemrgian ibunda tersyng
Mohd Nazmi Zainal Abidin...
Sgt terase bile mengenangkn hari raye yg bkal tibe x lame lg...hibe,sedih,sayu....
Aku mgkin xpat rase kn pe yg dear rase....
Tp mybe ngan kehadiran aku pat mmberi sokongan dn smangat tok dear...
Sabar k syg....Aku tau dear sowang yg kuat semangat...

Tenang.....
Camtu la reaksi dear...tp aku tau dear sgt sdih...
Pe ta lg ibunda nye yg pergi..bukn utk shari due...Tp selame-lame nye....
Melihat ktenangan dear,wat aku insaf dan b'fikir utk mnghargai owg
yg kite syg....
Jgn bile da xde dpan mate,bru kite merasakan khadirannye dlam idup kite....
Time tu da xde makne lg da....

Aku syg family aku....
Aku syg dear...
Tanpe dowang, idup aku x bmakne.....
Tanpe dear,idup aku 0 & sunyi....
Terima kasih kepade mereka yg menyayangi aku....

Kepada Dear,
Hanye doa s'org ank yg soleh mmpu mmbawa ibu & bapa
kite mnuju ke Syurga...
Sabar & tabah mnghadapi liku2 khidupan & ujian dr Allah...
Sesungguhnye,kite xtau ganjaran ape yg sdg mnanti kite t'utama
utk owg yg b'sabar...
I know u can do it syg!! I'll always with u...susa & senang b'same...
Selagi diri ni masih di perlukan...
Selagi masih b'nyawa....
I'll always with U...
Always........luv U...
Amiiin........









No comments:

Post a Comment