Tuesday 20 September 2011

~finally nolin......~









Aku t’ingat mse zaman kami sekolah dlu2…aku,malina,asura n nolin…
4 org ni la klo nk ke mane2 akn b’same…dri persatuan,kelab n bdn b’uniform..
Kami akn b’same2…terase rindu ngan zaman dlu2…xmungkin akn t’padam
dari memori…

Aku nk cite ni,antare kami 4 org…malina n nolin adlah budak yg xsuke nk b’couple zaman sekolah..hehehe….yg paling ketare skali nolin la…tp xsangke die dlu yg akn m’akhiri zaman bujang…Alhamdulillah…ramai yg xpcaye…tp percaye la….Nti aku masokkn pic die lam blog nih…

Even nolin da b’tunang n xlame lg akn m’jadi wife org…hope die xkan lupekan kami..Xlame lgi kwan2 aku yg len lak…aku??xtau lg…hehehe…bile tgk org len b’tunang n then kawen…wat ati aku nk gak camtu…tp rase cam xpuas lg nk enjoy…huhu… nk bli kereta lg 1 ngan uma dlu…hehehe…(berangan je)..

Pape pon nk wish kt nolin,congratulations…Semoge b’kekalan hingge ke akhir hayat…Ngan gado2…skg darah nga manis…(cam rase je kn..heeee)..masing2 kne saba n tolak ansur…t nk kwen akan ku pastikan kwan2 kite datang segerombolan…hahaha…just sdiekan je pape yg patot….ok?

daaaaa....ily...oll my prens...

No comments:

Post a Comment