Monday 3 October 2011

~merindukannya.....~


 
Salam…t'kjut x tgk pic nih?heee...ni la atok aku a.k.a atok kami..(mohamed family)
Lame gak aku x b’blog kt cni…x b’kesempatan tok mlayari laman ni..
Actually,baru2 ni agk bz..bz bb ak alik kg..why??
Fist, my luvly n only one "my grandfather I hav been passed away"on 2 October 2011..(tol ke grammar aku nih?bantai je la labu...~_~)..di mane2 ak p,setiap ruang sudut uma pakcik ak,stiap manusie yg b’nyawe mngalirkan air mate ksdihan..

Especially my mum..aku pon rase sdih sgt…bb die la satu2 nye atok yg aku ade…yg len da xde...tingat mase atok lom skit..mase die nga sgar bugar..bile kitowng nk alik kg je.. jap2 die kn kol “ko da pai ne…”..kdg2 aku yg jaat ni akn knekan atok.. ak ckap “xjd alik r tok..”msti atok frust kn..pastu bile pai kt pan uma atok,ak tgk atok nga dok mnunggu ank die alik…appy sgt muke atok…

Sejak atok sakit,aku rindu nk dngo atok bgurau grau ngn ank cucu die…sjak die sakit, atok hye tau marah..nta la nape…tp kami sayang die sgt2…wlau cne skali pon die mara, kami tap syang…bb die je atok yg kami ade…

Tapi skg…
Atok da xde…!!die da pgi tinggalkan kami yg sayangkan die…pgi tok selame lame nye..
Hanya Allah yg tau perasaan kami sume…baru skg aku pat rase kan betape pedih n perit nye bile khilangan owg t’sayang…bru kini ak rase sakitnye ati ni..baru rase cne perasaan dear bile kehilangan kdue owg tue nye…sediiiiiiiihhnyeeeee…..

Aku b’harap roh atok ditempatkan dikalangan org2 yg b’iman…Semoga anak2 & cucu2 Mohamed tabah n sabar menghadapi dugaan hidup... Amin....~_~

No comments:

Post a Comment