Sunday 16 October 2011

~selamat ari jadik sayang~


“esk genap 60ari pemergian mak aku.. sok jugak genap la umo aku 22tahun..terase rindu nak sambut ari jadi amy dgn mak tau... amy doa kesejateraan mak kat sane tau.. amy syg mak sgt2.. nanti kite jumpe ye mak ayah... salam sayang amy tok mak n ayah.. rnd sgt2 .. luv u .. mmmmuuuuaaaaahhhhh”-by Minami Bks
Sabtu lepas…aku da wat dear sedih…aku sik tanye die..npe die xnak alik uma…tp dear xnak jawab…bertalu talu persoalan aku…nape dear xnak alik uma….
tibe2..dear ckap…de sbb nape die xnak alik..aku terus t’pikir…sok bufday dear… selame 21 tahun dear sambut bufday ngn mak ayah..tp tok tahun yang ke 22 ni…dear sambut sendiri…alone..tanpe sesape di cc..tanpe aku..tanpe kdue org tue nye…
aku rase bersalah sgt…Ney mintak maaf….Ney xsengaje…tp xterluah ngn kate2…hanye hati aku yg ckap camtu…aku menyesal sgt bb tnye soalan camtu kt dear…
Bile pai bufday dear, tiap kali kol, aku kn wish “appy bufday sayang”…‘selamat ari jadik b’…tp bile tiap kali aku ckp cmtu…aku xperasan, yg aku da wat ati dear sedih…siyesly xtau…I really sorry dear…I didn’t mean to make ur heart sad…ney nk sgt b appy… ney tau luaran je b appy, tp lam ati….Allah je yg tau kn…-Ya Allah..kau berilah Mohd Nazmi bin Zainal Abidin kekuatan untuk menempuh kehidupan di dunia dan Kau berikan lah die kesabaran dan kebahagiaan dunia & akhirat…-

No comments:

Post a Comment