Tuesday 1 November 2011

appy together gether...~_~

salam...
last week, i think sgt appy...u know why...?coz.....aku n fren2 emie wat suprise tok die...heeeehheee... sgt seronok...bile tgk muke tkzut die laa kann...heee...nyway, thx to yana,kecik,ika,wani n biby..u olls vry happening...~_~..appy sgt tgk emie appy..die ckap,ngn wat lg tau camtu..aku leh jadi jande cept!..itu mulut byk bau longkang...hehehe....papepon...aku arap die xkan lupekan kenangan itu...kek eskim tu pon dap...xrugi la...
n arap2..nxt year pat smbut same2 lg...(^_~)

sunday moning,aku,yana n biby p bekpez kat kdai mkan die...aku mkn nasi lemak n nes ais..yana mam nsi lemak n teh o ais...biby lak mam nsi gweng n milo ais...sdap..tp smbal nye byk gune belacan...n konpem2 aku yg ade resdung ni, xbenti benti bersin...actually dr mlm mase kitowang smbut bufday emie g...hehehe... after dat, emie ajk kitowang p uma asol..mule2,yana n biby xmo..bb dowang nk cari brg...yela,owg da nk kawen.. heeee....tp disbab kan c emie yg pakse...make dowang pon ikut gak...da pai uma asol, ajk p men boling... aku k je...padahal nk blik jb sebenanye...hehehe...

kesimpulannye...aku sgt appy due ari di uma yana...thx ye cik yana...~_~...ade mase, kite jumpe lg.. when ur wedding time...Insyallah....jom tgk pic kitowang hang out together gether....







*heeee...appy2....yeah!

No comments:

Post a Comment