Thursday 17 November 2011

~teruja!!!

Assalammualaikum..hye sume...
Malam tdi..malam yg happy jap je...bb mlam td bola Malaysia Vs Indonesia...my mom dok ngate indon menang ni...tp kuase Allah..Malaysia menang 1-0..berkat doa 27juta rakyat Malaysia...i know HARIMAU MUDA bole...auuummmmmm~hehehe...

Appy2 gak..tp xleh appy sgt..bb maybe klo Malaysia menang lawan ngn Myanmar, n Indon menang lawan ngn Vietnam...msti jumpe lg mse final..hopefully xjumpe lg...dowang men ganas gile...cian Nazmi...hehehe...sik dijatuhkan je...tp mang best tgk bola mlm tdi..xsenang duduk..jap baring..jap duduk..jap ke kiri..jap ke kanan.. adoooyaaiii..penangan bola tol...pai telembat mik adik aku..hihi..

Arap2 sok Malaysia pat kalahkan Myanmar..bb aku nk tgk dowang men lg...especially Nazmi Faiz...hahaha... gatal naaa....tp nk wat cane..sape soh nme die Nazmi gak..hihihi..kan da tersuke...terbaik sgt2 Harimau Muda.. go2 Badrool Bakhtiar, Nazmi Faiz, Syahrul Azwari, Muslim, Wan kecik, Fandi, Fadhli, Apek, Mahali, tu je yg aku igt..paling aku igt jersey no 21...hehehehe..NAZMI..lol. ~__~

Mak aku slalu pesan..ngn leka...hope pesanan mak tu smpai kt tinge dowang...hihihihi....k la...xsaba nk nunggu ari sok...daaaa!Gemuruh suara...lalalala~

*tgk iklan atas ni...de pak kan owg yg pakai jersey no 21..my Nazmi...hahahaha*

No comments:

Post a Comment