Thursday 3 November 2011

~jAngAn LupE NaME Ku...~

Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku...

Kerana...
Aku mengingatimu...
Kerana...
Aku mencintaimu...

Andai aku...
Bisa bertemumu..
Dengan senyum ku tadah syukurku...
Andai aku...
Bisa menyentuhmu..
Airmata pasti deras gugur...

Kerana..
Aku merinduimu..
Kerana aku..
Sentiasa menyayangi oh sepenuh hati...

Walau kamu..
Jauh dimataku..
Jangan aku hilang dalam kalbu..
Saat kamu samar mengingati..
Jangan aku terus kau lupakan..

Kerana aku..
Sentiasa mengingatimu..
Kerana aku..
Sentiasa menyayangi oh sepenuh hati..

Andai aku...
Bisa memelukmu..
Pasrah aku tabah di ujimu..










Andai aku...
Bisa dicintai..
Dengan rela menyerahkan hati...

Kerana...
Aku merinduimu...
Kerana...
Aku menyintaimu....~_~

No comments:

Post a Comment