Saturday 5 November 2011

~oh pesbuk ku....kne locked!!!

assalammualaikum...

selamat ari raye aidiladha to kawan2 aku..heeeee....today 6 November 2011...arini ari raye korban..dalam idop kowang,pena x b'korban tok owg len?xkisah la untuk adik bradik ke...mak bapak kite ke...kwan2 ke...owg yg t'syg ke kan...pade aku..aku pon xpasan,slame aku idop 24 taon ni...aku pena b'korban tok owg len ke x..rase2 nye..pena n byk kali pai owg pijak2 n mjatuhkan maruah aku sbg manusie yg penyabar sgt2...hahaha...

actually...aku xpeduli pe owg nk pasal aku...aku xpeduli!!n x aku xkisah..tp lam ati Allah je yg tau...tp aku percaye...pe yg Allah bg kt aku ni ujian tok mnguji ketabahan & kesabaran aku.. aku redha...hehehhe...tu cite pasal korban...yg skg aku nk cite...nape aku punye pesbook kne lock...adoyaaiiii...bile leh on9,xpat nk log in lak...skitnye ati...
geraaammmmmnye...... pehal eik.. aku pon da pelik je ni...pe maslah nye..xpaham tol...

Skg ni aku kt uma pakcik aku a.k.a abg mak aku..kt Felda Maokil,Johor...tau x...untung tau dok felda...da la uma dowang besau2...kaye lak tu...kalo nk wat uma ade loan...patu skg dowang da de wifi...xya nk pakai broadband g...nk kne tnggu ade line 3g baru laju...klo x...mang hampeh la...betape b'untungnye mnjadi ank felda...tp aku pat jadi ank Arifin je...hahahaha...lg untung.. hihihihi....

memandangkan ari ni ari raye...maka,byklah juadah y enak2 n sdap2 blake...abah aku masak nsi jagung...ats pmintaan aku...hihihi..almaklumla...anak abah...ckap pe je..konpem dpat...tp bpade pade ler..heeee....smpai kt uma pakcik aku,aku mam nsi pe ta...agk manis...tp dap... n sup bebola dging..yummy...i like...dat y, badn aku diselaputi dging tepu...n bb tu gak la,bdn aku sush nk susut...hehehe...xpasal-pasal dging gak disalahkan...tp rasenye,mang tol teori aku.... hahaha....xkisah la..janji ade owg syg...ko ade?mstila ade kan3?mak abah,adik beradik... dowang msti syg kat kite...wlau gado cne pon..nnnn...aku syg family aku...huhuuhhu... x memasal....k la...nk try g on pesbookkk...klo xleh gak...cne eik...adoyaiiiii...finin2... k daaaa..... salam...

No comments:

Post a Comment