Thursday 9 April 2015

Redha? Yes, i am...

Assalammualaikum.

Kehilangan anak yg di tunggu2 untuk dipelok dicium digomol Sgt menyeksakan jiwa aku...
Suami sering berpesan... Anak kite disyurga sayang... Ade rezeki lain untuk kite nanti..
Tapi sering juge aku berpura pura lupe akan pesannye itu... Anak yg Ku kandung selama 9bulan hanya menumpang didlm perot Ku saje.. Tidak membenarkan aku membesarkannya.. Tidak memberi aku peluang untuk menyusukannya... Memilih untuk pulang ke pangkuan sang Pencipta...

Aku redha... Redha dengan pemergian anak Ku.
Aku ibu... Rindu yg sentiasa ade di jiwa Ku..setiap detik.. Setiap hembusan nafasku... Pasti merindu... Air mate peneman diri dikala ini... Maafkan mommy Aryan..masih menangisi
Pemergianmu..sbb mommy rindu syg..  In shaa Allah... Mommy akan lebih kuat lepas ni... Tapi amik mase sikit okey syg... Mommy nk kuat cm abah Aryan... :')

Doakan aku kuat menempuh hidup tanpa anak sulungku disisi...redha itu Mudah di sebut. Tapi payah untuk di hadam.. For those yg selalu memberi kate2 semangat... Thank u so much. Tapi please... Jgn suruh aku bersabar Dan terima dugaan ini...sebb aku memang time dugaan ni... Aku redha dgn ujian yg Allah beri.. Hanye satu dlm jiwa aku skg ni adalah rindu...
Rindu yg teramat Sgt... Rindu setengah mati.. That's all.... Rindu..


For my lovely son,
Muhammad Aryan Mohamad Nazmi.
I love u so much... U owez in my heart.
Abah love u too syg.
Until we meet again. :')

Al-fatihah
28 Feb 2015-1 March 2015


No comments:

Post a Comment