Wednesday 15 April 2015

Terima Kasih

Assalammualaikum,

Today,hari ke 46 arwah Aryan pergi... Semakin hari semakin aku kuat menerima takdir Allah ni.. :)
Bile kite redha,hati kan tenang..betol kate mereka. Hanya aku yang memekakkan telinga,menutup mate sbb bagi aku,mereka tak rase ape yang aku rase..Sampai pernah 1 tahap aku btau suami,aku taknak jadi org terpilih terima ujian Allah ni..Tapi lame2,aku paham maksud redha.. Walau hakikatnye payah untuk diterima,tapi bile kite mule menerima, hanya Allah yg tau perasaan aku ni.. Semoga anak mmy Muhammad Aryan Bin Mohamad Nazmi tenang disane.. Sampai mase,kite kan bertemu jue.. Mommy Abah takkan sesekali lupekan Aryan.. Both of we love you sesangat tau... ;)

Dari start aku pregnant sampai aku habis berpantang,suami,mak abah, makcik2,kawan2 sgt2 mengambil berat pasal aku.siyesly aku sgt bersyukur...especially my parents & my asben.. Mak abah konpem2 la kan... org yg paling risau pasal aku...Bak kate abah,aku ni dari kecik sampai da berlaki pon masih manje.. hhehe..ape nak buat..adik2 da mcm abg2,kakak2... aku la jadi adik bongsu...hahaha..Mak aku ckp,die org paling awal dtg nak jage aku n cucu die...Tapi mak tade rezeki nak tgok arwah Aryan secare live.. Abah lak yg dtg mase hari arwah meninggal dpt tgok..Rezeki abah.

Mak aku sgt2 risau tgok keadaan aku that time..maybe die takut aku meroyan...yela,darah tgh kotor mcm2 leh jadi... mak aku punye jage sampai aku tak sempat nak murung..hehehe... kalo aku masok bilik,cepat2 die dtg tgok aku,tye aku buat ape.. ajak dok luo tgok tv.. ajak minum... ajak berbual.. time berpantang,aku mang lebih banyak mase dengan mak.. sbb laki aku kat selangor.. Just bile mlm aku mang tak nafikan,tiap mlm aku menangis.. that time la...mase berpantang. Just skg bile tgok org lain bersalin dpt bby comel2, aku akui...aku cemburu..Semoge masih ade rezeki buat kami.. :')

Aku nak say million thanks to:
1) mak - every nite sapukan minyak panas kat kaki sbb time tu kaki nga sakit, pakaikan bengkung, sediakan makan minum org,sediakan air panas,menangis same2,sentiase jadi tulang blkg org saat org jatuh.. i love you.

2)abah - belanje org... abah is my banker after my asben..hihihi... i love you too.

3)suami - everything u did for me.. u know what u doing.. sentiase pinjamkan bahu untuk sy menangis.. awk jage sy dgn sempurne sbg seorang suami.. Sentiase ade saat sy memerlukan wlupun jaoh... Walaupun kdg2 perangai awk buat org lain terase,tapi sy tau mcmmane awk...  i love you.

4)my sibling                     }
                                       }
5)saudara mara               }    i love you... 
                                       }
6)kawan2                       }

Semoge aku & suami terus tabah & kuat melalui hari2 yang mendatang.. Semoge ape yg berlaku ade hikmah disebaliknye.. aku menantikan hari itu.. Time to move on... ;).. Kalo tetibe aku post sedih2 tu... sedang merindu la tu...harap mengerti..heee....

*terima kasih*

No comments:

Post a Comment