Friday 3 April 2015

Rindu final

Tapi.... Allah lebih sygkan Aryan... Aryan pegi tanpe abah sempat melihat Aryan disaat2 akhir... Hancurnye hati aku... Melihat anak yg aku kandung 9bulan...pegi mengadap illahi... Allahu... Berat ujian yg Kau berikan pade aku..
Sakit bersalin masih terase... Ditambah lg dgn sakit kehilangan anak yg aku & sûami eksaited menunggu... Suami lebih tenang... Die la yg menguatkan aku.... Die yg menguruskan jenazah anak kami... Setelah selesai urusan di hospital..Dan aku pon dibenarkan balik.. Rushing ke tanah perkuburan.. Suami tak benarkan aku ikut... Aku terus balik ke rumah arwah mak mertua aku.. Yg lain ke kubur...

Sampai2 rumah...sedare mare da menunggu.. Masing2 bg kate2 semangat.. Terima kasih byk2....selesai urusan di tanah perkuburan.. Adik beradik suami terus buat tahlil ringkas... Adik aku ckp... Muke Aryan senyum je... :')

Selesai tahlil... Sedare mare aku balik uma masing2... Aku pon balik rumah Kat Banting.. Da taktau nak rase ape.. Tak menangis... Masih bole tersenyum..ketawe...tapi bile mlm.. Seminggu pertame arwah Aryan pergi..tiap2 mlm menangis... Smpai suami pon da taktau nk ckp ape lagi.... T_T... Mlm sebelum aku nk balik johor... Aku lipat baju2 Aryan yg kami beli..tak sempat Aryan pakai... Menangis lagi... Mak npk...mak ckp...dah..Takya lipat...nnt mak kemaskan...mak pon menangis..mak panggil suami.soh pujuk aku... Mak kol abah soh abah pujuk aku... Rindu sgt3 Kat Aryan.. :'(

Smpai skg pon..aku masih merindu.. Sampai mati pon tetap merindu...al fatihah buat arwah anakku... Muhammad Aryan bin Mohamad Nazmi... 28/2/2015-1/3/2015.. Sampai ketemu nanti syg.... Mommy,abah,tok abah,tok Ami,uncle,aunty,family mommy,kwn2 mommy...sume syg Aryan.... Mommy abah rindu Sgt Kat Aryan...rindu sgt3 tau... Tunggu kami k syg.... :')

2 comments:

  1. Salam takziah utk awak dan suami
    semoga kalian tabah...
    beruntungnya dah ada bidadari tunggu kat syurga...
    inshaAllah nnti ada buah hati lagi.. amiinnn

    ReplyDelete
  2. Terima kasih... Smpai skg pon masih belajar jadi lebih tabah & kuat... In shaa Allah... Amin.. :)

    ReplyDelete